Uskomatonta, mutta totta, että mä edelleen olen pusseilla! Toisaalta nyt tuntuu sille, että koska tuosta ekasta viikosta on selvinnyt, niin miksipäs ei sitten kaikista lopuistakin.

Tällä viikolla en ole käynyt noilla suunnitelluilla 20 minsan kävelylenkeillä, mutta salilla olen ollut treenaamassa kaksi kertaa ja todennäköisesti myös tänään jään ryhmän jälkeen treenailemaan.

Olo on edelleen mitä mainioin, ainoastaan välillä tulee tosi vilu, johtunee ilmeisesti kuitenkin siitä, että rasvat sulaa ja on ketoosissa.

Töissäkin olin viikon vapaiden jälkeen ja sielläkin ruokailut meni tosi kivasti eikä tehnyt mieli "oikeaa" ruokaa, vaikka muut söivät pizzaa, kebabia jne...Joutui kyllä selittelemään työkamuille, että miksi syön vain keittoja jne...Ja olihan joukossa tietty yks sellainenkin, joka ei asiaa voinut sulattaa, vaan piti kauhea saarnan pussittelusta. Sanoin sit hänelle, et tää on MUN valinta ja MUN keho...ja eihän tätä loputtomiin kestä!

Nyt tekemään normaalia vapaapäivän kotiaskareita ja illalla sitten ryhmään.

Aurinkoista päivää kaikille!